Пенсії-2024: про які зміни слід обов’язково інформувати Пенсійний фонд України?
Лише в разі повідомлення ПФУ може гарантувати безперервність пенсійних виплат. Для пенсіонерів існують такі види обставин, про які у 10-денний термін слід обов’язково повідомити орган Пенсійного фонду України.
Це:
- отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
- отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
- зміну прізвища (у разі зміни прізвища або імені потрібно надати новий паспорт, свідоцтво про шлюб або інший відповідний документ);
- зміну ідентифікаційного коду;
- зміну адреси проживання;
- працевлаштування;
- реєстрацію або зняття з обліку як фізичної особи – підприємця;
- звільнення з роботи;
- набуття, зміну чи припинення особливого статусу;
- виїзд на постійне місце проживання за кордон.
Надання таких даних передбачено Законом України від 09.07.2003 № 1058-IV “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
ВАЖЛИВО
- Інформація щодо змін необхідна для коректного заповнення документів та корегування (при необхідності) розміру пенсійної виплати.
- Як поінформувати Пенсійний фонд України про зміни?
- Про відповідні зміни можна поінформувати Фонд, звернувшись до найближчого сервісного центру ПФУ за місцем проживання.
- Заяву можна подати також через особистий електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього потрібно авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення». У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.
Інструкція для користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Z4A4B6bdgDg
За інформацією Головного управління
Пенсійного фонду України в Чернігівській області